Vilket väder!!

Nu har vi iaf inte tur med vädret!!!

Kul när jag vaknade imorse och det var JÄTTE mycket snö ute.
Åh sommardäck på bilen...jiiippiii.

Bambi på hal is, de var jag imorse när jag åkte till jobbet.
Hoppas verkligen inte att det fryser på till kvällningen för då får jag ta taxi hem eller nått.

Var nyss på lunch med Strandman...vi käkade på Jin Thai.
Propp mätt nu kan jag ju bara tala om.

På söndag ska jag gå och titta på nya Bond filmen på bio förresten.
Fick en bio biljett av Mats på jobbet för han säljer så bra på säljtävlingen så han hade några stycken å då fick jag en =)

Nu ska jag försöka torka mina fötter och strumpor...kan typ vrida ur mina strumpor för dom är så blöt.
Jävla väder!!

Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0