Vilken dag...

Usch...idag är det verkligen en jätte tråkig dag.

Vaknade imorse, gick ut med hunden och gjorde mig iordning för jobbet.
Som vanlig är jag stress maja nummer 1.
Är så seg när jag går upp så klockan springer iväg sen får jag köra i 200 till jobbet så jag inte kommer för sent...kanske måste börja gå upp tidigare...men de är ju sssååå skönt å sova.

Sitter på jobbet nu och är inte alls motiverad för att jobba idag.
Är faktiskt inte motiverad till någonting =/

Men det är väl säkert för det är lingon veckan...hatar den veckan!!
Godis suget blir på topp och man är inte motiverad till någonting.

Längtar till imorgon då det är lön och så ska jag på kurs med Meja...imorgon kommer bli en bra dag =)

Nä nu ska jag fortsätta jobba!
Ska jobba till den oändliga tiden 22:00 ikväll *suck*

Fryser som fan..buurrr!
Åh inte är Danne här heller nu när det är så kallt (brukar sno hans sköna jacka när det är så här kallt på jobbet)

Hade gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0