Tjohoo!

Idag har jag varit ledig från jobbet *skönt*

Har städat lite idag för på eftermiddagen kom min lilla syster, mamma och hennes karl hit och käkade tacos.
Jätte mysigt var det för det är inte så ofta vi sitter hela familjen och käkar tillsammans. Synd att inte min andra syster var med också men det är en anledning till att vi får käka en gång till med varandra =)

Nu ligger jag i soffan är är typ död för jag vart så trött efter maten. När man käkar tacos så käkar man så mycket tills magen håller på och spricka =/

Ska försöka smälta maten till desperate housewives får då är det popcorn som gäller.
Det är en serie jag är helt beroende av...så himla bra.
Tisdagar är så bra när man får ligga i soffan med en skål popcorn och titta på desperata husfruar och lata sig hur mycket som helst =D

Idag så ringde jag även en kvinna som är super duktig med hundar. Betämde att jag skulle komma med Meja på fredag.
Meja blir så lätt stressad när man går med henne till exempel i stan eller när det är mycket byggnader. Även när man möter folk så reser hon ragg och ser jätte farlig ut och så börjar hon dra i kopplet. Meja är så fruktansvärt osäker och då ska Catharina hjälpa mig med detta. Catahrina håller även olika hundkurser och har jobbat för brukshundklubben så jag ska börja gå lite kuser hos henne med Meja...ska bli riktigt roligt =)

Nä nu ska jag titta på Ugly Betty.

Hej Svejs!





                                         Meja jagar löv
Min hund jagar lövEn glad vovve

Kommentarer
Postat av: Jessica

Är det din hund?

KRAM

2008-10-22 @ 04:56:09
URL: http://babybabybaby.blogg.se/
Postat av: Anders

Vilken fin vovve.:)

2008-10-23 @ 14:30:52
URL: http://sredna1985.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0