Tjohoo!

Idag gick jag som vanligt upp och åkte till jobbet.

Det var så mycket folk och olika höjdare från Stockholm som var på jobbet idag så man vart alldeless trött i huvudet.
Runt kvällningen så började det ringa lite mycket också och de gjorde inte saken bättre...huvudvärken smög sig på igen =/

Tror jag käkade världens godaste pizza idag på lunchen!
Danne och jag käkade på Aspendos och då käkade jag en pan pizza...HUR god som helst!!!

Hämtade även mina glasögon på lunchen så nu kan man äntligen se normalt utan att kisa med ögonen.
Ska ha dom när jag sitter vid datorn, tv:en och när jag läser och eftersom jag sitter vid datorn hela dagarna på jobbet så är det jätte skönt med dom.

Efter jobbet så åkte jag hem och kollade på fotboll, Arsenal-Tottenham.
Till min stora besvikelse så vart det 4-4 och jag hade satt en 1:a på Arsenal så där sprack det totalt!!

Men till min stora glädje så vann Man United =D
Haha, nu du Pusken....snart kommer dom ikapp Liverpool =P

Måste bara tillägga....fan vad halt det är ute!!
Kunde knappt gå när jag var ute med hunden. Var tvungen att åka fram på fötterna annars höll jag bara på att halka om kull.
Usch, snart är vintern här =/

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jobb åh jobb åh jobb



Ha det



Krmakram

2008-10-30 @ 18:23:18
URL: http://heliosbus.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0