Seg dag.

Idag är en sån fruktansvärt seg dag...tiden går så fruktansvärt sakta!!

Imorse vaknade jag och hade spännings huvudvärk, skit drygt!
Gick och ställde mig i duschen och tänkte att det kanske skulle släppa lite, men icke!!

Stressad som vanlig så gjorde jag mig i ordning och åkte till jobbet.

Som tur var så hade Emma en alvedon till mig men även fast jag har tagit den och ätit mat och druckit vatten så släpper inte värken iaf =/

På lunchen var jag och köpte boken "Cesar och hans hundar" av han som har gjort tv serien "Mannen som kan tala med hundar".
Har läst lite ur den boken och den är helt otroligt bra.
Den boken borde ALLA läsa som har hund. När man sitter och läser den så inser man hur mycket fel man gör.

Nu har jag 3 timmar kvar på jobbet och det känns som en evighet.

Hoppas jag har en renstädad lägenhet när jag kommer hem...Staffan skulle nämligen städa idag =)
Kanske får mig en glad överraskning när jag kommer hem =D

Nä ska nog fortsätta jobba nu.
Danne kommer snart med lite godis till mig...dagen är räddad!! =)
Han skulle stanna på macken när han åkte tillbaka till jobbet efter lunchen.

Snäll du Danne boy =)

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0