Hejsan...

Ligger i soffan med min underbara vovve och bara slöar efter en god middag.
Ganska trött efter att man har jobbat som en tok i några veckor nu.

Min syster är på väg till mig och ska låna ut sin digital kamera till mig. Tänkte ta lite kort på min hund Meja.
Hon är så rolig nu när det är höst då det är så mycket löv som blåser över hela vägen när vi är ute och går.
Hon tror hon kan ta varenda löv som blåser. Kommer bli ganska roliga kort =)

Ska bli skönt till helgen för det är min första lediga helg på ett tag och då har Staffan fått för sig att vi ska tapetsera hallen...ska vi nog bli 2 om =P
Det har vi sagt nu ungefär 1 år men vi har inte kommit så långt. Fast det är väl kanske dax men det är så fruktansvärt tråkigt.

Nä nu ska jag poppa lite popcorn och titta på film.

Hade gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0