Fest!!


Idag gick vaknade jag halv nio.
Väckte Staffan så han fick gå ut med Meja medans jag gjorde i ordning naglarna och duschade. Sen bar det iväg till Östansjö och gick på hudkurs...väldigt lärorikt.

Hämtade Madde G och gjorde några ärenden i stan sen åkte vi vi hem och börja göra oss i ordning för fest!!!=D
Sen kom Madde T och nu sitter vi i soffan och lyssnar på Magnus Uggla och dricker vin och sprit =P

Ikväll ska vi gå på muskan för jag ska ragga en kille åt Madde G =)
Är 2st kvinnliga strippor på muskan ikväll så det är nog väldigt många killar där och förmodligen så är vi dom ända tjejerna där =P

Bra att en av oss är flata så är det inte lika pinsamt att vandra in som tjejer =P

Nä nu ska jag fortsätta dra på mig en vinfylla!!

Vi kanske syns i dimman =)


                                  Jag och Flatan
 Nu é de fest!!

Kommentarer
Postat av: nettan

Näää men hur snygg får man vara igentligen bruttor : O Pöössss på er

2008-10-26 @ 21:41:49
URL: http://nettanlarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0