Stressig dag

Lyckad morgon jag fick idag.
Skulle vakna klockan 6 men då stängde jag tydligen av klockan och vaknade med ett ryck 08:20 och jag började jobbet klockan 8.
Är så hemskt när man sover över!

De var bara slänga sig upp ur sängen, in i duschen, klä på sig och ut med hunden så hon fick göra ifrån sig.
Sen bar det iväg in till stan till Danne som skulle vara hundvakt en stund.
Var väll på jobbet halv 10 =/

På lunchen så åkte jag till Danne igen och vi gick ut med Meja.
Danne har en digitalsytem kamera så det blir jätte bra bilder. Han tog jätte fina bilder på Meja.
Jag vill ha en riktigt fin bild på henne som jag kan förstora och hänga upp på väggen.

Har nog inte hänt så mycket mer spännande idag.
Staffan har varit hemma i 3 veckor men åkte till Stockholm idag...gissa om jag ska sova =D
Han ska jämt ha tv:en på i sovrummet innan han somnar och jag vill ha mörkt och tyst.
Ganska trött nu...tror inte jag har sovit riktigt på 3 veckor...men nu jäklar =)

Nu sitter jag framför tv:en och har tänt en massa ljus och går runt i morgonrock.
Så himla mysigt =)
Är så avslappande med ljus.

Ska nog avrunda kvällen nu och lägga mig.

God natt och sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Jessica

gå in på den sidan kan du öka trafiken på din blogg. Det är gratis



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=babybabybaby

2008-11-19 @ 06:11:21
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0