Onsdag

Hejsan!

Shit vad halt det har blivit halt ute nu!
När jag åkte hem från jobbet vid 22:00 igår kväll så var det jag som var bambi på hal is och idag var det inte så mycket bättre även fast saltbilarna har varit ute.

Det skulle tydligen bli -10 ute i helgen *buuurrrr*
Tänk om det kunde vara ett tropiskt land i Sverige vad bra jag skulle må =)

Fick reda på idag att jag och några arbetskamrater ska åka till Stockholm nästa torsdag och ha möte och käka mat med VD:n och några andra höjdare.
Vi ska stanna där till fredag så då ska vi få sova på hotell....hotellfrukost!!!!!!
De ska bli sssåååå roligt =D

Sen den 5 december ska Staffan och jag ner till Gävle och äta julbord med hans jobb och då ska vi oxå sova på hotell...hotellfrukost igen!!!! =D

Fyller ju år snart så jag var och hämtade ett blad på harmoni där det står vilka olika behandlingar dom har.
Är helt förstörd i kroppen så jag ska bara önska mig presentkort där tror jag så jag får gå på massage och bli normal i kroppen igen.
Så ni som är släkt och vänner som läser detta...presentkort på harmoni vill jag ha så slipper ni fråga vad jag önskar mig =)

Fick även veta idag att Saffan och jag ska tapetsera hallen på söndag =)
Maddes bästa pappa Gunnar ska hjälpa oss.
Ska bli så kul med nytt och fräscht. Ska köpa lite nya möbler i hallen med så det blir snyggt där inne.

Ska nog fortsätta jobba nu =)

Hej, Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0