Ute i tid

Idag har jag satt upp alla julgardiner =)
Det är så himla mysigt med jul tycker jag...älskar julen.

Det blir en helt annan stämning när jul sakerna kommer fram.

Imorgon ska jag köpa en byrå och lite annat smått och gott till hallen så den är fin när Staffan kommer hem på torsdag =)
och så ska jag julpynta klart imorgon också =)

Usch vilket väder det har varit idag förresten!
Jag var ut på en längre promenad med Meja i snö ovädret idag och jag höll på att frysa ihjäl med Meja tycker det är hur roligt som helst med sånt här oväder.

Tur att det hade gått bra för Staffan ner till stockholm idag.
Det hade tydligen varit riktigt oväder i uppsala och det hade varit jätte jobbigt att köra igenom det.
Tycker så synd om honom som ska stå ute och jobba i detta snö oväder. Det hade kommit en halv meter snö där nere idag =/

Nä nu ska jag gå ut med hunden så hon får göra nattkissen =)
Sen blir de sängen för mig.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0