Torsdag

Inatt har jag sovit så himla gott.
Har inte vaknat en ända gång. Annars brukar jag vakna av Staffan, hunden eller någon av katterna men inatt fick jag sova hela natten =D

Dock när jag tittade ut så vart jag inte lika glad..snö!!!
Vill redan ha sommar.

Jag hoppas jag får åka utomland i början på nästa år.
Pappsen och hans sambo fyller 50 år båda två nästa år och då är det prat om att vi ska åka någonstans...hoppas! =)
Tänk att få ligga i en solstol på stranden och dricka en pina colada och bara ha det bra.

Nu har förresten Danne gjort klart min blogg...tack vännen!
Den vart jätte fin.
Danne ska ändra den lite sen när jag har lyckats fått ett fint kort på mig själv (kanske aldrig händer =P)
Jag uppskattar väldigt mycket för alla timmar du har lagt ner på detta och fått den så fin....du är bäst =)

Har nyss käkat lite vitlöksbröd och druckit te som kvällsfika *mums*
Staffan och jag var sugen på nått men hade inget vanligt bröd men så hittade vi vitlöksbröd i frysen så då var vi bara tvungen att värma dom och göra lite te.

Nu ska jag bara vänta på att Staffan blir klar i badrummet så ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig och sussa. Börjar bli lite trött nu.

Sov så gott.

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0