Tjo!!

Idag kom jag hem från Stockholm.
Åkte dit igår med några av världens bästa arbetskamrater.

Vi var på huvudkontoret och hade utbildning och kolla runt och träffa en massa människor som vi kommer att ha kontakt med när vi jobbar.
När vi vart presenterad så sa man att vi var elit gruppen...dom som var mest kompetenta på företaget =)
Känns ju bra att bli kallad det...men vilken press! Nu måste man verkligen bli duktig så man inte gör någon missnöjd.

Vi ska få utbildning i dom områden vi inte är så duktig på så vi verkligen kan allt sen.
Tycker jag är jätte bra för vi ska ju kunna hjälpa alla på företaget.

På kvällen var vi ut och käkade med 2 chefer...jätte god mat.
När vi hade käkat klart så stod vi utanför restaurangen och pratade och rätt som det var som kom det en soptunna flygande emot stackars Jenny och Lovisa.
Det var en uteliggare som var förbannad för vi stod på hans sovplats (han måste även ha tagit riktigt starka grejer)
När vi flyttade på oss så började han riva ner affischer på väggarna och skulle göra upp en eld i sin soptunna.
Lite läskigt var det för han var så himla arg.

Efter uteliggaren så gick vi till en krog där vi stannade för att ta någon öl.
Cheferna gick hem och vi andra gick till krogen.
Vi var 3 tjejer och 3 killar som åkte ner från Söderhamn och vi tjejer gick till hotellet vid elva men killarna stanna kvar och drack lite till (dom var inte så snygg imorse kl 07:00) =P
Dom var tydligen hemma vid 2 på natten och bra på arslet var dom.

Vi sov på ett hotell som heter Elite Plaza hotell.
Jätte fint var det och så fick vi ett varsit rum med dubbelsäng...de var riktigt härligt =D

Kl halv nio imorse så åkte vi hem till Söderhamn igen och fortsatte jobba när vi kom hem vid elva (var inte helt impad kan jag säga av att jobba när man var så trött)
Satte mig och löste lite ärenden och ringde lite kunder sen kom Staffan och hämta mig vid tre.

Då åkte vi och handla lite sen åkte vi hem och städa lite och gjorde tacos till Idol.
Skönt att Johan Palm äntligen åkte ut!
Fast egentligen hade jag nog sett Johan där istället för Robin...men, men, huvudsaken är att Kevin vinner =)

Nu ska jag gå ut och kvälls pinka min hund sen blir det nog sängen för mig.
Är ju lite trött.

Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0