Söndag

I morse så vaknade man och mådde som man förtjänade...bläää!!
Som vanlig så tänker man "jag ska aldrig mer supa" men det brukar gå över. Man är snart lika dum igen och häller i sig lite för mycket sprit.

Festen igår var helt okej.
Jonas, jag och Staffan satt hemma och drack lite innan vi åkte till folkan i Marma.
Kom ganska mycket folk och så var det ett lokalt band där som heter Overturn.

Jag drack ju lite väl mycket igår så vid tolv på natten satt jag och ville hem.
Fick sluta dricka ett tag för annars hade jag inte ens klara mig till tolv =P
Vid ett så åkte Staffan och jag hem. Gick ut med hunden och gjorde nudlar sen däcka jag.

På middag idag så gjorde jag en skit god potatisgratäng, fläskfilé och sallad (satt fint i kistan)
Sen vid halv nio åkte Staffan och jag in till stan på bio och kolla på nya Bond filmen. Den var faktiskt riktigt bra.

Nu sitter jag här och käkar glass från Ben and Jerrys och ska snart gå och lägga mig.

Hej på er!

                                    Frida och jag
Frida och jag

Kommentarer
Postat av: Frida

Fler bilder från Halloween finns på min blogg :)

2008-11-20 @ 00:36:00
URL: http://teufelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0