Söndag

Hejsan.

Är en VÄLDIGT trött Angelica som sitter här och skriver.
Har jobbat hela veckan och hela helgen så nu är man bra trött.

Ska sätta mig och titta på tv hela kvällen och jag tänker inte lyfta ett finger.
Ska se sanningens ögonblick ikväll kl 21:00 sen blir det sängen.

Igår jobbade jag till halv fem sen vid sju så åkte jag till Söderala på poker kväll.
Hade det ganska trevligt där =)
Blev lite sent bara så jag trodde jag var död imorse när klockan ringde kl 8.

Tror inte det har hänt något spännande i mitt liv dom senaste dagarna så de finns inte så mycket att skriva.

Hade förresten världens bästa dröm inatt.
Drömde att jag träffade Cristiano Ronaldo...mannen som jag ska gifta mig med (misstänker att jag inte är det  första som drömmer om det) Vi hade de så mysigt i drömmen och så ringde den där jäkla klockan och väckte mig ur min dröm...så typiskt!!

Jag måste bara åka till England och kolla på en Man U match så jag får se grabben live. Även fast han kanske bara är en prick som springer omkring på plan så har jag iaf sett honom =)
Inte nog med att jag tycker Man U är Englands bästa lag så finns världens snyggaste kille med i laget =D

Måste också ge Danne världens största tack för att du har fixat min blogg.
Nu är den inte riktigt klar än men Danne ska fortsätta med den sen.

Tusen tack vännen!!

Jag ska försöka gottgöra dig någon gång för alla timmar du har lagt ner på detta.

Nu ska jag se på lite tv.

Hej Svejs!


Kommentarer
Postat av: Danne

Och vad får jag för det 2 rader i en blogg ingen läser ;)



haha hoppas du blir nöjd med slutresultatet iaf.

2008-11-16 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0