Söndag.

Idag när jag vaknade så gick jag och duschade och käkade lite frukost.
När jag satt och käkade frukost framför tv:en så gick "mannen som kan tala med hundar" på tv...Cesar är ju helt otrolig.
Älskar att titta på de programmet. Speciellt nu när man har egen hund för man blir så inspirerad.

Mitt på dan så gick Staffan och jag en långpromenad med Meja.
Satte på Meja en träningsväska med tyngder i så hon får bygga upp lite muskler samt att hon blir av med mer energi.
Det var riktigt skönt och vara ute och gå. Tror vi var ute och gick i 1,5 timme.

Nu sitter jag och väntar på att Staffan ska åka upp på affären och köpa lite matlagnings grädde.
Ska göra kassler gratäng idag *mums*

Har varit väldigt skönt å vara ledig i helgen...fått vila upp sig lite.
Men imorgon är det jobb igen. Skönt att man jobbar 8-17 för det mesta nu mera.
Då hinner man göra lite mer på dagarna, som att träna och handla osv. 

Ikväll klockan nio MÅSTE jag bara se "sanningens ögonblick".
Linda Rosing ska vara med och det ska bli kul å höra när hon måste erkänna en massa pinsamma frågor.
Då blir det en skål popcorn och mysa ner sig i soffan.

Nu ska jag tända lite ljus i lägenheten och mysa till det lite för mig själv.
Älskar när man har tända ljus...det är så rogivande.

Hade så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0