Renovering av hallen

Idag fick jag sovmorgon...åh skönt!
Staffan gick upp och gick ut med Meja och jag låg och drog mig en stund till.

Gick upp sen och städade lite sen bar det iväg till jobbet.
Är min 12:e jobb dag idag så i helgen ska det bli skönt att vara ledig...riktigt skönt.

Staffan har hållt på och burit ut alla möbler och saker från hallen idag för vi ska renovera den i helgen.
Ska bli lite nya tapeter och möbler.
Imorgon ska vi slipa spackel och måla tak...tråkigaste med hela arbetet.

På tisdag ska jag åka och handla en ny byrå som vi ska ha i hallen.
Om 2 veckor ska Staffan och jag åka ner till Gävle så då blir det att vi går på IKEA en sväng och handlar lite nya saker till hallen så det blir riktigt fräscht.

Är så roligt när det blir nytt =D

Lägger upp en bild som Danne tog en dag här i veckan.
Vi ska knäppa lite fler kort på donnan Meja någon gång då det är fint väder.
Vill ha ett jätte fin kort som jag kan göra en tavla av och hänga upp.
Vi får även låna en studio så det kanske blir att vi åker dit och knäpper någon gång också.
 Då blir det riktigt fina kort, när man har rätt ljus och allt.

Ska nog lägga mig och titta på tv en stund nu sen blir det kväller för mig.


                                                Meja


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå såå vacker sötnosen är : )

2008-11-23 @ 14:55:22
URL: http://nettanlarzzon.blogg.se/
Postat av: Dilan

hejhej (:

Vad gör du?



PUSS !

/ www.mramin.blogg.se



2008-11-23 @ 14:58:12
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0