Onsdag.

Idag ringde klockan sex som vanligt.
Var så trött så jag var tvungen att nästan rulla ur sängen.

När jag väl hade kommit upp så gick jag raka vägen in i duschen så jag skulle vakna till liv.
Gjorde mig i ordning och käkade lite frukost.

Väckte Staffan som skulle köra sin bror till bussen och så åkte jag till jobbet.
Åh kallt var det imorse! fick skrapa rutorna på bilen *burrrr*

Idag har det varit en skön dag på jobbet.
Skönast var det nog när systemet braka och vi fick stänga av datorerna och sitta och slappa ett tag =)

Åkte hem vid fem idag och när jag kom hem så gjorde jag lite mat och kollade på tv.
Emelie kom på kvällen efter fotbollsträningen och så gjorde jag 2 st naglar på henne som hon hade dansat bort på kryssningen i helgen och spelat bort på fotbollen =P

Färgade håret lite brunare efter Emelie hade varit här.
Staffan hjälpte mig och färga men efter en liten stund så insåg jag att han inte var skit duktig på de han gjorde så han fick färga bak så tog jag över sen =P
Men det vart bra till slut.

Sitter och kollar på Insider nu på tv 3.
Handlar om människor som har sex med djur och en man hade sex med en häst och stoppade in en vasst föremål i hästen och skar sönder henne totalt inuti.
Vilka jävla sjuka människor det finns!!!
Det västa är att det inte finns någon lagstiftning på detta. Häng dom jävlarna!!
Usch...tycker det är så hemskt.

Ska kolla klart på detta sen blir det sängen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0