Mysig dag

Idag har jag jobbat som vanligt.
Ganska lugn och skön dag =)

När jag slutade kl 17:00 så åkte jag och hämta Meja sen hämtade jag Madde och vi åkte och shoppa lite.
Vi åkte till Jysk för att jag skulle köpa en byrå...MEN med min tur så fanns det så klart ingen byrå!!
Det fanns en massa fina byråer men dom kosta där efter också =(

Tur att Staffan och jag ska gå på IKEA nästa helg för då ska vi kolla efter en byrå där =)

Jag hade iaf lite tur idag. När Madde och jag var på Dollar så handlade jag lyktor.
Man fick 3 st för 300kr men när vi kom till kassan så tog hon inte betalt för 2 av lyktorna utan hon i kassan tog bara betalt
för en lykta.
Jag betalade 150kr och det är vad den största lyktan kostar sen dom andra 2 fick jag gratis =)

Ikväll har Madde och jag tjocka oss riktigt mycket.
Vi har käkat pizza, chips och dipp, kladdkaka med mintgrädde och lite godis...snacka om att man håller på och sprängs nu.
Behöver nog inte ta bilen imorgon till jobbet för jag kan nog rulla dit.

Nu sitter vi här med tända ljus och mätta som aldrig för...riktigt mysig dag har vi haft.
Är så roligt att träffa Madde för jag har inte varit med henne på evigheter.

Nu ska Madde och jag snart gå och lägga oss.
Ligga i sängen och småprata lite innan vi somnar.

Nä nu ska jag gå och borsta tänderna.

Natti, Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0