Klart!

Nu är hallen klar!
Jätte fint vart det.

Tack pappa Gunnar =D

Staffan och jag gick upp kl 9 imorse och började slipa, tvätta väggarna från allt slipdamm och dammsög även golven från allt slipdamm.
Gunnar kom vid 11 och började mäta och kolla lite sen åkte han hem och käkade lunch och jag och Staffan åkte till hans föräldrar där min svägerska Nettan hade gjort mat.
Hundarna fick leka av sig lite också =)

Nu sitter Staffan och jag i soffan proppmätta och jag ska snart dammsuga och skura hallen så man kan gå där. Vi har gått med skorna inne idag så det är ju lite skitigt.

Bestämde med Madde idag att vi ska ha en dejt på tisdag.
Ska bli så roligt å träffa henne igen för det var så fruktansvärt länge sedan.
Då ska vi åka och handla lite sen ska vi käka lite mat och mysa =)

Nä jag måste väll sätta igång och städa hallen innan det blir försent.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har äbdrat lite till nu och bloggen borde sköta sig lite bättre nu vid olika skalning på bilden, även iconen uppe i hörnet borde börja fungera du får titta på detta och återkomma ang detta.

2008-11-23 @ 23:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0