Halloween.

Idag är det halloween och den bankas fest i Marma.
Kommer vara ganska mycket folk där och så ska ett lokalt band spela.

Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska klä ut mig till ikväll (om jag ens ska göra det)
Ringde kostymladan i Marma nyss och jag ska dit till kl 13:00 idag för att kolla om det finns någon roligt.
Sista utvägen är att låna militärkläder av Damström (dom kan kanske vara lite stor =P) och ansiktsfärg.

Måste in till Boa snart också och köpa mig nått att dricka ikväll.
Det är spritförsäljning på festen vi ska på och man får inte ta med sig eget dricka så det gäller att supa till innan man åker dit =)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig lite i ordning.

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0