Crap day!

Den här dagen är en riktig skit dag rent ut sagt.

Det började redan igår när jag knappt fick sova nått under natten och så ringde klockan sex.
Satt och var skit trött på jobbet och kom hem och höll på å dö av trötthet.
Gick och la mig 20:40 för jag var så trött men inte fick jag sova normalt för de.

Vaknade 4ggr under natten och jag var lika trött klockan sex på morgonen som gårdagen.

Var hur trött som helst idag på jobbet.
När folk kom och frågade mig nått så fattade jag inte vad dom sa...helt seg.

Nu längtar jag bara till desperata husfruar ska börja kl 21:00.
Det är den största höjdpunkten idag.

Hade så bra nu och hoppas ni har haft en bättre dag än mig.

Förlåt Daniel för att jag var grinig idag mot dig.
Vill bara att allt ska gå bra.
Förstår hur du tänker och jag håller med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0