Bad hair day!!

Idag har jag haft en riktig bad hair day!
Allt blir dåligt när man har en sån dag.
Man känner sig så ful man bara kan göra och allmänt less.

Måste permanenta håret snart så jag får en annan frippa.
Lättare att platta håret om man vill ha platt än att sitta och hålla på med en locktång.

Men nog om mitt jäkla hår...de har jag fått nog av idag.

Var trött som vanligt när jag vaknade klockan sex imorse.
Bestämmde att jag ska jobba kväll imorgon så jag får sova lite.

Har jobbat kväll så himla länge nu på jobbet så jag är inte van att gå upp tidigt på mornarna, eller så tidigt som klockan sex är jag inte van med.
Men imorgon ska jag få sova en stund längre iaf =)
Staffan ska upp och skjusa sin bror till bussen imorgon så då går han ut med Meja. Annars brukar hon vara min väckarklocka då hon kommer och slickar mig i ansiktet och berättar att hon vill gå ut.
Kanske får sova riktigt länge med andra ord =D

Idag har det varit en ganska lugn dag på jobbet och de har varit riktigt skönt.

Kom hem och då kom Emelie igen och gjorde en ny nagel...bara sprutar naglar om den damen =P
Käkade lite krubb och gick ut och gick med Meja.

Nu sitter man här och tittar på simpsons och små fryser lite.
Har gått och huttrat hela dagarna den senaste tiden. Tror inte kroppen har vant sig än att det håller på och bli vinter ute.

Nä nu ska jag nog hämta ett täcke och mysa ner mig i soffan.

Hade gött!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Du är fin fast du har en badhairday. puss på dig

2008-11-15 @ 15:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0