Attans vilken otur!

Åkte till Bollnäs idag för jag skulle köpa min efterlängtade klocka som har varit restad.
Kom hem och var jätte glad, ställde klockan och tröck in den där pluppen som gör så klockan börjar fungera...Men SJÄLVKLART så stod klockan helt still!!
Så nu måste jag åka tillbaka till Bollnäs och byta batteri (om det ens sitter nått i den) *suck*

För övrigt har dagen varit ganska bra...lite trött bara.
Började klockan 9:00 imorse och jobbade bara till 16:15...helt förvånad att jag får jobba dag en gång =)

Har varit ganska mycket på jobbet så nu när man äntligen är hemma så ska jag snart äta lite. Håller på och gör kyckling, ris och currysås =)

Bäst av allt är att det är tisdag och att det är Desperata Husfruar kl 21:00 ikväll =D
Då är det en skål med popcorn som gäller och mysa ner sig riktigt i soffan.

Nä nu ska jag gå och titta till kycklingen.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0