Äntligen!

Nu har jag äntligen fått satt mig i soffan.

Fy 17 vad jobbigt det är att renovera!!
Tur att det blir bra när det blir klart.

Var till Staffans föräldrar idag och käka.
Skönt och komma hemifrån en stund så man slapp se skiten hemma.

Nu ska jag ligga här på soffan i min morgonrock och inte fyfta ett finger.
Staffan håller på och göra mat sen är det väl nå filmer ikväll så det blir en riktig slapp kväll.

Pappa skickade precis ett sms där han sa att vi skulle börja spara fickpengar till april för då ska vi åka till något varmare land...tjooohoooo!!!
Shit vad jag längtar =)

Imorgon ska det bli snöstorm...kan säga att de längtar jag inte efter.
Fy vad jobbigt.
Det skulle fortsätta på måndag så då kommer jag vara sjukt orolig när Staffan åker ner till stockholm i världens jobbigaste cheva van på måndag morgon. Usch...tänk om det skulle hända någon olycka.
Nä så får jag inte tänka!

Hoppas ni får en bra lördag kväll för de ska jag ha.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0