Åh röd dag idag!

Vad dum jag är! Jag som skulle gå på Boa idag och så är det så klart stängt!
Snacka om panik jag fick...hade då ingenting att dricka!

Fick tag i någon starkt, äckligt vin iaf som tur var =)

Jag fick tag i piratkläder iaf så ser ni någon springa runt i piratkläder  och hålla på och frysa ihjäl så är det bara jag.

Nä nu har jag inte tid med det här längre...dax att dricka vin!

Sjörövar-Fabbe, farfars far,
är minsann en sjusärdeles karl,
kring alla hav han far och far,
tjohej hadelittan lej.
Sjörövaryrket passar'n bra.
"Det är bara att röva och ta,
och det", sa Fabbe, "gillarjag,
tjohej hadelittan lej."

Kommentarer
Postat av: Jessica Persson

Du har fått en utmärkelse på min blogg!

2008-11-03 @ 00:17:03
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0