1:a Advent

Nu börjar nedräkningen till julen =)
Det är så otroligt mysigt med december då man får julpynta och annat julmys.

Idag fick jag sova ändå till halv tolv...åh de var sssååå skönt.
Jag jobbade på O´learys igår i baren uppe och det var inte mycket folk där. Sålde för 270kr så ni kan tänka er vad lite folk det var. Det var mer folk där nere än uppe hos mig.
Kom hem vid tre inatt och somna väll halv fyra så de var skönt att sova länge idag.

Har städat lite grann på dan och sen kom mamma och Bengan.
Vi satt och fikade med lussekatter...super gott =) och så satt vi och pratade och mös.
Det var jätte mysigt att dom kom för det är inte skit ofta som man träffar dom.

 Det har varit en ganska lugn och skön helg den här helgen men det roligaste var nog när jag kom hem inatt och Staffan låg och sov på soffan lite halv full efter en fotboll och buzz kväll men några kompisar.
Han ville inte vakna när jag skulle försöka väcka honom och be honom lägga sig i sängen så jag gick ut i köket, öppnade frysen och tog fram en frysen fläskfilé och gick in i vardagsrummet och la filén under tröjan på ryggen...gissa vem som vakna jävligt fort...haha!!

Egentligen så hade han kunnat legat kvar i soffan och sovit men jag tyckte det skulle vara så roligt å väcka honom på de sättet och inte hade jag fel =P
Till och med Staffan skratta åt det idag =)

Nu ska jag se klart på sanningens ögonblick.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0