Vill ha luuuunch!!

Är så himla hungrig!
Magen kurrar värre än en katt.

Men det är inte skit långt kvar till lunch å då ska jag åka till furan å köpa en sallad sen ska jag springa in på Bokia och köpa mig en kalender som jag kan ha med mig i väskan så jag har koll på mina dagar =)

Vann XL Coachen (ett fotbolls spel på aftonbladet) den här omgången =)
Vi har en liga på jobbet och varje vecka lägger vi 20kr var och den som har flest poäng vinner, och den här gången hade jag tur...girl power säger jag bara...haha!!
Jag är ensam tjej som är med =)

Bestämde med min svägerska igår att vi skulle ta lite parfoton tillsammans hos en fotograf som hon känner. Ska bli skit roligt =)
Det får även bli lite underklädsbilder som jag tänkte Staffan skulle få gotta sig i ;)
Så nu får jag börja sola lite solarium så jag blir lite brun =)

Nä nu ska jag fortsätta jobba en stund innan jag sticker på lunch.

Hej Svejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo nog allt ska vi se till så han gottar sig alltid stumpan : )

2008-12-09 @ 23:36:19
URL: http://nettanlarzzon.blogg.se/
Postat av: Jessica

Antar att de är samma fotograf som jag gick till 2005. Han är duktig.

Hoppas de blir bra!

KRAM

2008-12-13 @ 16:09:41
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0