Sing Star kväll

Ikväll ska Staffan, jag, Madde och Erik sjunga sing star och dricka lite =)
Just nu håller vi på och kollar på fotboll som vi har tippat på.
Kommer bli en riktigt rolig kväll, får se om det blir någon utgång men jag tror inte det.

Håller på och gör lite kotletter i sås i ugnen så dom ska bli riktigt möra så det vattnas i munnen.
Är klart om 10 min *mums*

Jag har förresten gjort årets första vinter vurpa.
Jag och Staffan var ute med hunden igårkväll och så skulle jag sparka upp snö för Meja tycker det är så roligt och hoppa efter snön...MEN...när jag tog satts med ena foten och skulle sparka i snön så hamna jag på arslet.
Staffan hann bara se ett bar fötter i luften sen låg jag där på backen...vi skrattade så vi grina =)

Blir ett ganska tråkigt inlägg men nu måste jag gå och ta ut köttet ur ugnen sen blir det till och dricka en massa =P

Hejsan svejsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0