Resan till Vemdalen

Shit vad sjuk jag är!! Så jävla typiskt när man har betalat en resa för flera tusen och så blir man sjuk med feber å grejer.
Igår när jag gick och la mig så hade jag 39,2 graders feber och ver helt deckad. När jag åkte upp till Vemdlen vid 9 i morse så hade jag 38 graders feber. Nu har det blivit lite bättre men är fortfarande slut i kroppen.

Vi gick upp till en annan stuga där det var förfest när vi kom hit och festa lite. Vid 16:00 gick vi ner på after ski`n och lyssna på ett band som heter överdrag...jätte bra var dom =)
Vi sjöng "o, a säg o, a 42!" och en massa andra låtar som handlar om 42. Bartendern stängde av musiken för han tyckte vi var ett sånt härligt gäng och så sjöng vi om 42 =D
Vi körde även ormen genom hela lokalen...var väll typ 80 pers som sprang runt...de är så jävla härligt gäng!

Nu känner jag att febern håller på och smyger på igen så nu sitter jag i stugan och försöker ta igen mig så jag är bättre imorgon då jag ska åka skidor och festen börjar på riktigt. Ska knapra i mig lite alvedon och ipren nu.
Kan man ha mer otur...få feber på en sån här resa.

Ni får hålla tummarna på att jag blir frisk snart.

Ni som inte vet vad 42 är, så var det en gubbe som vann vasaloppet 1942 och är från Bergvik där vi kommer ifrån. Sen dess så har siffran 42 förföljt oss. Köper man en lott så får man siffran 42 o.s.v. Därför heter vi team 42. Vi har svarta tröjor på oss med siffran 42 i guldtryck så alla vet vilka vi tillhör eftersom ALLA 82 stycken som är med på resan har samma tröjor =)

Hade gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0