Onsdag

Idag var jag huuuur trött som helst när jag vaknade och ännu tröttare vart jag när jag tittade ut och insåg att det var -9 grader ute *burrrr*
Men det var bara att klä på sig och åka till jobbet.

Idag höll jag i en utbildning på jobbet och precis när jag skulle börja så gick ALLA system ner...till och med telefonerna. Gick inte så bra till en början att ha utbildningen då eftersom jag inte kom åt ett enda system men efter en halvtimme så började det fungera som tur var =)

När jag slutade jobbet idag så åkte jag och färgade ögonfransarna. Så nu behöver jag ingen maskara =)
Jag ska ju förlänga fransarna på måndag så jag måste färga mina egna så dom blir lika mörk som ögonfransarna som dom ska limma dit. Det ska bli så roligt att få fina långa ögonfransar.

Ikväll blir det en tidig kväll. Ska gå ut med Meja efter Bonde söker fru sen blir det sängen.
Ska fortsätta titta på Bonde söker fru nu.

Hej, hej så länge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0