Man mår tydligen som man förtjänar

Igår var en lyckad kväll.

Jag slutade jobba klockan 17:00 och då åkte jag hem och slängde på mig kläderna som jag skulle ha sen kom Jonas och hämtade mig och skjusade mig till Emma i Stugsund.
Emma och jag sminkade oss och så kom hennes pappa och skjusade oss till Mickes matsalar där vi skulle äta.

Vi var väll 170 personer som var där och det var jätte god julmat.
Dijana fyllde år också så Putte (en av våra TL) ställde sig upp och höll ett litet tal sen ställde sig resten upp och började sjunga för henne =) Stackarna, skämdes lite =P Grattis igen Dijana!

Vi hade de jätte trevligt där.
Senare så åkte jag, Danne, Jani, Jocke och Macke till Danne och drack lite sen gick vi på JH.
Där träffade vi på några andra som jobbar på TP =)
Jag var bara där 1 timme eftersom jag skulle upp och jobba idag. Min darling Madde Törnberg kom och hämtade mig och skusade hem mig vid tolv.

När jag vaknade imorse så hade jag hur ont i halsen som helst...kunde inte ens svälja mitt eget saliv. Det går ju nått sånt skit nu för jag vet att Pusken är hemma från jobbet av samma anledning.
Inte den bästa dagen att ringa å sjukanmäla sig då alla tror man sjukanmäler sig pga att man är bakis. När jag ringde så fick jag prata med en TL som heter Sanna och hon hörde som tur var att jag knappt kunde prata och så berättade jag för henne att jag inte var bakis och att anledningen till att jag sjukanämlde mig var verkligen för halsen och inte för att jag hade druckit dan före. Hon skrattade och sa att hon trodde mig =)

Idag har jag bara legat på soffan och inte gjort ett skit.
Min älskling kom hem nyss så nu ligger jag och tittar på han när han spelar nått nyttt spel på P3:an.
Tror jag ska gå och hämta lite glass å äta så jag får nått svalt i halsen *skönt*
Typiskt att man ska bli förkyld nu när det snart är jul och Vemdalen...måste nog äta någon mirakel kur så jag blir frisk för de här går inte!!

Snart tvätt time också...blääää!!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0