23/12

Jag kan inte fatta att det är julafton imorgon.
Har inte någon julkänsla i huvudtaget i år.

Ska ju åka till pappa idag så förhoppningsvis så kanske jag får lite mer julkänslor när jag åker dit.
Tänkte tillbaka till när man var liten. På kvällen innan julafton kunde man knappt sova för man låg bara och tänkte på julafton och det liksom pirra lite i magen.
På morgonen när man vaknade så hade mamma varit in med julklappar i en stor julstrumpa som jag hade hängandes på garderoben. Det var så mysigt med jul när man var liten.
Man höll på att längta ihjäl sig efter kvällen då man skulle få öppna julklappar.

Det är inte riktigt samma sak längre. Men det har väll med åldern att göra =P
Nu ska jag fortsätta jobba.

Hej Svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0