Hejsan.

Igår var jag till Veronika och permanenta håret =)
Är så jobbigt att hålla på och locka håret hela tiden när man vill ha lite mer styling. Jag är så trött på mitt raka, platta hår så jag ville göra något annorlunda.
Så nu har jag äntligen lockigt hår =)

Sitter på jobbet nu och shit vad ont i huvudet jag börjar få...har stressat runt här hela kvällen så det ska bli skönt att åka hem snart.

Ska hem och göra lite fyllning till smörgåstårtorna så dom blir riktigt saftiga imorgon till min födelsedag =)
Nu är det bara 2 år till 25...jippiiiee...då blir det fest!=D

Nä nu ska jag avrunda här på jobbet och åka hem.

Hade så bra!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till dig gumman!

Skrev ett litet inlägg till dig på min blogg!



XOXO

2008-12-04 @ 05:12:50
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0