Hahaha

Hahaha!!! Fy fan vilken rolig kväll det var igår =D 
Vi började med att käka lite god mat sen drack vi lite glögg eftersom det var lucia.

Madde och jag satt i köket och pratade och då kom Madde på den briljanta idén att vi skulle spela ett ölspel med en kortlek och som Nettan säger, tok gjorde som tok sa.
Vi tog fram kortleken och började vända på kort. Det roliga med detta var att det var Madde som fick dricka hela tiden så efter en halvtimme satt hon vid köksbordet och var väldigt full =P Man såg ögonen bli mindre och mindre efter varje klunk.
Vi hann inte ens vända på alla kort i kortleken för det var någon som vart för full..haha!!!

Vi tog oss in i vardagsrummet till Staffan och Erik och började sjunga sing star.
Tur att inte grannarna var hemma för vi stod och sjöng till halv fyra på morgonen...eller jag stod och sjön till halv fyra på morgonen. Madde och Erik åkte hem vid halv tre och då fortsatte jag full som en kastrull att sjunga till halv fyra på morgonen. Staffan var tvungen att säga till mig tillslut att vi skulle gå och sova.

Det är så jävla roligt att sjunga sing star!! även fast man kanske kan sjunga i vanliga fall så går det inte att sjunga skit fint på sing star och med alkohol i kroppen så låter det absolut inte fint =P Vi körde 2 lag emot varandra och det var hur roligt som helst.

Idag är man inte direkt jätte pigg kan jag lova.
Ligger just nu som ett slakt i soffan och försöker återhämta mig.

Hade så bra allihopa så ska jag försöka må bra med.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0