Fullt upp

Idag har det varit en ganska stressig dag.
Vi hade Lappskojs hemma hos oss igår kväll med buzz och sing star och gick och la oss vid fyra på morgonen. Sov ganska länge idag...klev väll upp vid halv tolv.

Efter att ha sovit bort halva dagen så hoppa jag in i duschen sen var det raka vägen till tvättstugan och börja tvätta. La in 2 maskiner sen åkte Staffan och jag till affären och handla en massa mat. När vi kom hem så åkte tjejerna och jag in till stan och handla lite mer. Staffan fick vara hemma och sköta tvätten =)

När vi kom hem så började jag att laga mat...ett riktigt storkok.
Gjorde en massa matlådor till Vemdalen...orkade göra 12 matlådor sen bestämmde vi att vi skulle ta med oss korv, pasta m.m och göra där uppe för det var så jobbigt att stå och laga så mycket mat.

Nu har jag äntligen satt mig ner en stund och tittar på när bruttorna målar naglarna =) Dom ska snart få färga håret på mig så jag blir lite snyggare i håret =)
Har börjat blivit sjuk också...parfekt!!! Har lite ont i halsen och känner mig jätte hängig. Har tagit ipren och ätit en massa vitlök så jag hoppas jag blir lite bättre. Inte roligt om jag ska ligga och vara sjuk hela fjällen resan.

Ska försöka packa lite nu så de blir gjort iaf.
Ska upp tidigt imorgon för vi åker vid nio och så ska vi svänga in med Meja hos mamma. Meja trivs jätte bra uppe hos mamma för hon får springa lös på deras stora gård och så får hon springa i skogen. Är skönt att veta att hon har det bra när man ska vara borta en vecka.

Jag har med mig dator och internet så jag ska försöka hålla er uppdaterad om jag har tid där uppe i Vemdalen.

Hade så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0