Förlängt ögonfransarna

Nu har jag äntligen fransar på båda ögonen =)
När jag var 7 eller 8 år så fick jag en hemsk infektion i ena ögat som inte läkarna visste riktigt var det var. Man trodde det var ögoninflamation eller ögonlocksinflamation men medecinerna hjälpte inte.
Jag hade denna infektion i 7 eller 8 år. Mellan jag var 14-15 år försvann infektionen bara ändå (utan medeciner)?

Infektionen gjorde så jag tappade alla ögonfransar. En del fransar växte ut igen men inte allt.
När jag skulle måla maskara så fick jag bara måla dom yttre fransarna på båda ögonen för att det inte skulle se konstigt ut.
Jag räknade ut idag att jag inte har haft fransar på hela ögat på 15 eller 16 år, så det är riktigt roligt att äntligen ha fransar på båda ögonen efter så länge.

Jag ville ha lite längre fransar och lite mer volym än jag fick men det kan jag inte få eftersom det fattas på ena ögat.
Dom limmar nämligen fast lösfransar på mina egna fransar.
Lägger upp lite bilder på hur det blev

Före                                                                                         Efter
       

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur gjorde dom det? Det vart as bra! Va de dyrt?

Kommer du få göra om det? KRAM

2008-12-16 @ 03:16:10
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0