Födelsedag

Då var man ett år äldre igen då =)

Har haft en jätte bra födelsedag.
Tack alla ni som har grattat mig per telefon och ni som var hit och fikade.

I present så fick jag:
400kr av pappsen
Presentkort på Harmoni på 800kr av systrarna, mamma, Bengan och Stefan
Påslakan av mormor
Presentkort på Life på 300kr av svärföräldrarna
Smides ljusstake som jag hängde i fönstret och en ros fick jag av min älskade Madde
Rosbukett fick jag av min andra älskling Staffan och ska även få en väska av honom imorgon när vi ska till Gävle och shoppa.
TACK så jätte mycket för alla presenter.

Nu har jag fått sätta mig i soffan en stund och varvat ner en stund innan det är dax för sängen.

Imorgon åker Staffan och jag till Gävle och ska shoppa lite sen ska vi på middag med Staffans jobb och så ska vi sova på hotell...mysigt =)
Skriver mer om det på lördag.

Lägger upp en bild på buketten jag fick av Staffan.

Hejdå!

                      Fick den här buketten av min älskling
Fick den här fina rosbuketten av min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0